lördag 26 april 2014

Vilken härlig dag!

Lalalala lalalala lalala :) Gick upp i gryningen, för att få se dig bada naken. Wohowoho, vilken härlig dag.
Nja, riktigt som Ted sjöng var det inte, men jag fick ställa klockan i ottan eftersom Annie skulle jobba i stallet. 
Mitt på dagen kom jag på mig själv med att tänka; "Varför gjorde jag det? Vem hade ställt klockan för att gå upp och väcka mig när skulle jobba under mina gymnasieår..." Svaret är INGEN. Jag gick upp själv och jag tog mig själv överallt. Varför gör inte våra barn det? För att vi skämmer bort dem såklart. Japp. Det är mitt fel det också - som så mycket annat!
Annie tycker om att gosa :) Det gör Bella med. 
Och Boss (Start me up) 

Boss verkar vara en livsnjutare :) 

Satisfaction 
Farin (Brown Sugar) 
Zelda (Angie) tycker om att pussas 
Zam (Jumping Jack Flash) är på upptäcktsfärd 
Väldigt kul, alltså! 
Lite skräp rensar magen... (Boss)

1 kommentar:

  1. Så underbart det är att se alla fina valpar. Ge en sol till jordens valpar. Låt den stråla vänlig och klar. Ge en sol till jordens barn var det kanske som han sjöng den gode Ted men det passar väl bra på den fina dagen med valparna också.

    SvaraRadera