tisdag 15 april 2014

Fyra veckor

Och shit vilken hektisk dag... Först fick jag besöka Linda som var inlagd på sjukhuset. Hon blev biten av en hund i söndags och såret satt lite illa och blev infekterat - sövning, spola leder och antibiotika intravenöst. Och jag som sa; "Äh, det är nog ingen fara, jag blir ofta biten" när ägaren ringde mig i söndags kväll.
Och det stämmer. Jag blir biten då och då. Ibland av misstag, men oftast i trimmet.

Sedan har jag ägnat dagen åt att aspirera på titeln "världens snällaste mamma" och några valpbesök. Trevligt :) Besökarna verkar tycka att valparna är lika fantastiska som jag tycker. De är faktiskt helt ljuvliga nu!

Titeln får man när man står en hel dag och gör pizzor, städar och dukar för att yngsta dottern anordnar överraskningskalas åt kompisen för 21 kompisar... Och sedan håller sig i sovrummet medan kalaset pågår, med undantag för den tid det tar att städa undan och ladda diskmaskinen. Här är desserten på väg ut på bordet. Annie säger att jag klarade utmaningen och titeln är bärgad ;)
Nu till det viktiga - fyraveckorsbilderna!
Start Me Up 
Jumping Jack Flash 
Satisfaction
Angie
Brown Sugar
Brown Sugar och jag :)

1 kommentar:

  1. Underbar valp även om namnet inte precis handlar om farinsocker. Enligt "stenarna" är det något helt annat de sjunger om. Vem ska han henne?

    SvaraRadera