söndag 12 januari 2014

Nakenråtta!

Shandi är en väldigt välbyggd och snygg hund. I päls. Jo, självklart är hon välbyggd även utan päls - men hon ser ju för galet löjlig ut! Det är 17-18 kg muskler och resten galenskap!

Nu sparar vi pälsen till Världsutställningen i Helsingfors i augusti. Jo, jag ska till bajsfinland igen... men Ola kommer garanterat inte att följa med :) Flyg är bokat. Även om domaren älskade Shandi i Göteborg så går det 13 Shandi på dussinet i Finland. Chansen är alltså minimal att åka hem med en världsvinnare. Men åker man inte så är chansen ännu mindre (fast det är MYCKET billigare att stanna hemma...).

2 kommentarer:

  1. Vadå löjlig???? Hon är jättesöt! Ginnis ser inte klok ut när han är nyklippt. Men Shandi är lika fin utan pälsen. Ja, i alla fall nästan. Soffbilden är underbar!

    SvaraRadera
  2. Fast det är lite galet roligt ändå att åka till Finland, får se om jag följer med :) Känns ju lite tokigt men hade vart så super roligt att följa med tror jag skall övertala Mikael att det är helt självklart att jag skall följa med till Finland :) och sedan skall min nya chef och mina kolleger övertalas om att jag skall ha semester då också men de kanske går att muta dem!!!

    Kram på dig i norrlands möglet
    Sara och Killarna

    SvaraRadera