torsdag 26 september 2013

Kurser



Åsa och Ing-Marie klipper själva.

Jag kommer att hålla klipp- och pälsvårdskurser i mindre skala framöver. Max 3 deltagare/gång.

Du lär dig hur du skall sköta din hunds päls mellan klippningarna, hur du undviker att gå i de "värsta fällorna".
Jag går igenom vilka verktyg du behöver för att klippa din hund själv samt visar hur man klipper.

Kostnad 500,-/person. Du tar med dig hunden, jag håller med resten. Alla är välkomna, både perro och andra raser.

Första tillfället: 5/10 kl. 13.00
Tillfälle två: 16/11 kl 10.00
Anmälan till susanne@aberlours.se eller 0701-710707





2 kommentarer:

  1. Kan jag behöva. Eller eftersom jag är lat betalar jag gärna för en klippning av dig. Jag menar alltså inte "fröken" att du ska klippa dig utan att du ska klippa Ginnis, haha!

    SvaraRadera
  2. Hade gärna kommit ner och gått en kurs :) Planera in en efter GBG utställningen i Januari så kommer jag för då vill jag troligtvis bli av med Kalles päls som då kommer vara lång lång lång.

    Kram
    Sara

    SvaraRadera