måndag 9 september 2013

Dopad!

Helgen har för ovanlighetens skull inte varit en riktig hundhelg :) Jo, vi hann med lite träning på söndagen, men lördagen ägnades åt dop. Det var Villebror, eller Frans, som skulle dopas. Stämningsfullt och fint. Min vackra dotter sjöng så intet öga var torrt. Själv sjöng jag visst också, men då var det minsann ingen som grät.
jag klipper in en länk med Annies sång (eftersom jag inte lyckas bädda in den):
 


den 7 september 2013 18:21

"Himlen är oskyldigt blå" idag på Frans dop!
Längd: 4:03
 
 
 Ville tyckte att Frans behövde torkas ordentligt när han blivit våt i håret. Bra tänkt tycker jag :)
 Annars var det full fart hela tiden :) Behöver jag berätta att han är jättesöt och otroligt rolig?
 
Katarina och prinsen följde med oss hem och åt efteråt. Som ni ser blev det grabbhäng i soffan på kvällen. Ola och prinsen gillar samma tv-program :)
Idag fick jag äran att vara stallflicka. Annie red och jag gjorde skitjobbet. Mockade alltså. Han är så fin vår lille Hitch!
 

På lördag är det dags för Sofiero. 8 Aberlourshundar är anmälda + 4 Aberloursvalpar. KUL med så många av "mina" hundar med. TACK för att ni anmält allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar