söndag 9 februari 2020

Perropromenad på Järavallen samt ändrade planer

Idag tog jag mig i kragen och åkte på perropromenad på Järavallen. Jättetrevligt att träffa valpköpare och ett par andra perroägare. Hundarna hade också kul tillsammans. Efteråt var det fika. Jag hade som vanligt inget med mig - men fick en kopp kaffe av Anna och Olle 💗. Vad gjorde jag utan alla mina fina valpköpare?
Fikastund efter rundan
 Ruby Baby 💗. Hon är Annas & Olles.

Jag har blivit tvungen att tänka om när det gäller valpkullar. Zoda började löpa häromdagen. Perfekt timing i vanliga fall med leveransklara valpar till skolavslutningen - men inte i år när vi bor i lägenhet. Hon får vänta minst ett löp, eftersom jag verkligen vill ha just den kombinationen. 

KANSKE blir det så att jag parar Maxine ytterligare en gång. Hon har fått så oerhört bra valpar och jag har en gullig hane från Spanien ("Kompis") jag gärna vill prova. Kanske. Vi får se. Maxine löper nog i mars. Jag är så valpsugen så det är väldigt kul att planera. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar