måndag 8 juni 2015

Se där ja!

Att Maxine är allra sötast är det inget snack om. Det är bara inte alla som har förstått det. Frank Christenssen som dömde istället för Bjarne Sörensen i Drammen t ex (det blev domarbyte).
Men Ann-Christine Johansson har koll på läget. Det tackar vi för :-)
Igår blev Maxine BIR i Vänersborg och fick sitt andra cert. Snuttan! Så trött hon var när vi kom hem! Två dygn på resande tass tär på en liten perroflicka!

Tecla har såklart flyttat hem till oss förra veckan också (fast jag knappt hunnit märka det eftersom jag inte varit hemma). Hon är rund och go och valparna beräknas någon gång nästa vecka. 
Svårt att se på bild hur tjock hon är. Jag ska klippa henne när jag får tid...
Så här såg hon ut när jag hämtade henne i onsdags - tycker att hon svällt ordentligt sedan dess och fått en inte så klädsam svank  :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar