måndag 1 maj 2017

Valpköparträff

Fullproppad med medikamenter släpade jag mig igår iväg för att ha lite valpköparinformation. Jag tycker att det är toppen att ses på en "neutral" plats (utan valpar) och att samla alla så att alla får samma information. Dessutom fick jag med mig Lilian, som är en ovärderlig hjälp. Det hon inte kan om hundar är inte värt att veta. Hon är dessutom en fena på försäkringar.

Jodå, jag slängde ned kameran i väskan också för att kunna fotografera - men det kom jag givetvis inte ihåg.
Nåväl, det finns en del att prata om - mest av praktisk art, men även möjlighet att ställa frågor. Jag tror att de flesta köparna var  nöjda med dagen - och då kanske mest med att vi avslutade med att ses hemma i trädgården för fika och valpgos.

De har vuxit en del, huliganerna. De är många och de har vassa tänder - men de är otroligt söta! Jag naturligtvis inte ihåg att ta några bilder hemma i trädgården heller, men det gjorde tack och lov Ewa. TACK!!














2 kommentarer:

  1. Som vanligt väljer du rätt valpköpare. 😜 Tur att Ewa H är en fena på att fotografera. När inte jag är med Hahaha. Fina bilder på valpar och människor. Verkar som det blev en
    supereftermiddag trots att du är dålig. Ta det nu lite lugnt och krya på dig! ❤

    SvaraRadera
  2. Tja, det var väl ingen vidare idé att inte vila sig igenom helgen. Det straffar sig. Idag ligger jag pall.

    SvaraRadera