söndag 14 februari 2016

Sex veckor och sjövilda :-)

Idag var första dagen på länge som det var tillräckligt torrt i trädgården för att valparna skulle kunna vara ute. Så kul det var!
 Hugo tyckte det var jättekul att leka med Maxine
 Sherry
 Bellman
 Doris
 Både Shandi och Maxine är snälla lektanter
 Puss på dig mamma säger Hugo
Sherry, Bellman och Essie

Kl 16 samlades alla famliljerna till valparna i ett klassrum på skolan. 
Det är så mycket jag vill säga när valpen flyttar som få valpköpare är koncentrerade nog att lyssna på i stunden när de hämtar sin valp. På det här sättet har jag möjlighet att säga allt jag vill och få full uppmärksamhet. Jättebra tycker jag. 
Efteråt åkte vi hem och gosade allihop. Alla vet nu vilken valp som flyttar till vem och alla valparna har fått namn. 
Tusen tack alla härliga människor som kom! Jag är så glad för att just ni valt att köpa valp av mig <3

1 kommentar:

  1. Boka ett klassrum till sportlovet när jag kommer. Eller kommer du hit? Mycket att lära mig i alla fall.

    SvaraRadera