söndag 28 februari 2016

Den stora flytten

I helgen flyttade Cava och alla valparna. Tyvärr glömde jag fota de första två, men jag har blivit lovad bilder i efterhand. Mina barn konstaterade att jag återigen har hittat så bra valpköpare och undrade hur det gick till. Jag fick erkänna att jag inte hittar någonting. Det är de som hittat mig. De lär bli varse hur svår jag är att bli av med. Vem vet, de kanske ångrar sig - fast nu är det försent!
Doris har flyttat hem till Lotta, Rickard och Pontus i Laröd. Lotta har lovat bild när hon inte längre ser ut som en uteliggare... det ser man ju fram emot - hahahaha :-P Lotta är en riktigt skön människa - dessutom bakar hon väldigt goda kakor. Jag kommer nog att hälsa på Doris ofta. 
Essie har flyttat till familjen Olofsson i Ålstorp/Hofterup. Jag hann bara skriva att bild skulle komma så låg den i mailen - TACK!
 Hugo bor numera i Halmstad hos Jeanette och Lasse med familj
 Bellman utforskade sprithyllan i väntan på att 
Evelyn och Joakim skulle komma och hämta honom. De bor i Ystad.  
Och sist och minst åkte Sherry till Micke, Sarah, Isak, Linus, Tuve och mamma Cava i Lund. Troligen norra Europas mest efterlängtade valp. Tack kära vänner för lånet av er trevliga hund. Det har varit en fröjd att ha henne här. 

1 kommentar:

  1. Svår att bli av med....tänker att det är också synd om dig, ibalnd kanske även du får ångra dig...du blir ju inte av med oss valpköpare heller som terrar dig :)

    Ingen som vill bli av med dig :) vi är nog alla mycket glada för att ha dig som uppfödare/kennelmamma till vår valpar som sedan blir fina hundar!!

    HA det bästa. Många kramar från Tjörn, Ove hälsar och så gör Gunnar.

    SvaraRadera