lördag 9 maj 2015

Ny uppdatering

Det blir lite glest mellan inläggen. Jag har varit på en rikskonferens med jobbet i tre dagar (och ätit för många fler dagar än så). Under tiden fick Buster vara hos Bosse - och jag tror att grabbarna haft kul och att Anette och Mats är helt slut. Tack snälla för hjälpen!
Så här trött var Bosse en av kvällarna (bilden är stulen från fb). 
Teclas matte Ingrid hälsar att Tecla är illamående också. Det vet alla som väntat barn att det är ett hyfsat säkert tecken på dräktighet (tja, människor är sällan dräktiga utan gravida). Bilden är från när Tecla och jag var i Norge och träffade Amadeus.
En riktig snygging är han :-) och väldigt trevlig.
Jag lyckades inte få en enda bra bild på Tecla och Amadeus ihop. Den här bilden är tagen ur en konstig vinkel så Amadeus ser gigantisk ut bredvid Tecla. Tecla är ingen liten tik (absolut inte stor heller) och Amadeus är nog 48 hög - en väldigt normal hanhund. Men han har såklart väldigt mycket päls och ser stor ut bredvid nyklippta Tecla. Regnet öste ned...
Jag är mycket förväntansfull! Om någon vecka ska jag åka och titta på henne och leta efter synliga tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar