lördag 14 februari 2015

Brott lönar sig inte...

Och inte brått heller...
Igår hade jag lite brått uppför trappan. Det resulterade i ett brott. Ett brott i min högerhand. Opraktiskt!
Avve har också brått. Det lönar sig inte heller, för det resulterar troligen i att det inte blir några valpar. En sen insemination med lite för lite simmare kanske kan ge någon valp trots allt. Det återstår att se.
Om Timjas ägg inte passerat bäst-före-datum.

Shandi växer. Svårt att sia om hur många valpar det är men jag känner sparkar på två olika ställen i alla fall. Minst två alltså. De behöver inte ha brått! Det är två veckor kvar.

Det är trögt att skriva med gips. Om jag är dålig på att uppdatera och svara på mail
är det förklaringen. Om du har brått får du ringa!

1 kommentar:

  1. Usch ja bråttom skall man inte ha. Här väntar vi med späning. Mikael pratar av någon konstig anledning dagligen med gunnar om detta fenomen att han skall bli pappa :-) ibland överaskar min man mig :-) håller tummarna för mer än två små bebbar i shandis mage :-) den är så söt magen :-)

    Väntar på mer bilder på finnen också. Men är hon som jag så går det inte alltid snabbt :-) tittat på honom han är så lik gunnar så jag blir kär :-)

    Kram syns vecka 9

    SvaraRadera