tisdag 20 maj 2014

Vilja

Det är ganska svårt att se på svarta hundar hur de ser ut, men jo, hon är nog lite tjock. Ingen jättemage och inga jättemått/vikter - men hon är också en liten hund. Hon är beräknad nästa söndag (Kristi Himmelsfärdshelgen) så hon har ju nästan två veckor kvar.

Hon är en väldigt söt och trevlig liten hund. Jag tycker jättemycket om henne! Glad, pigg och väldigt lekfull. Påminner mycket om sin mormor Bella - skriker av lycka när jag kommer hem :)

Jag undrar hur det går för valparna som nyss flyttat... Jag har fått ett par rapporter, men vill gärna få fler om ni läser detta :) Jag förutsätter att det går bra när jag inte hör något.

1 kommentar:

  1. Det var väl nyss som Ginnis flyttade? Vá? Var det fyra år? Men jag har ju inte blivit äldre. Jo kanske lite. Skitgammal!
    I vilket fall som helst så ser Vilja tjock ut jämfört med när jag såg henne senast.

    SvaraRadera