måndag 27 januari 2014

Jag gillar inte snö!!!

Utanför fönstret ser det ut som Lappland. I atriumgården viner det och snön yr. BLÄ!

Det är många som säger "men hundarna tycker att det är såå roligt". Ja, det gör de säkert, men det bryr jag mig faktiskt inte om. Jag tycker inte att det är kul och då blir det kortare promenader, väldigt lite träning och allmänt TRÅKIGT!

 
Zoë var hemma i helgen. Och prinsen förstås. Ja, hans mamma fick också följa med :). Prinsen var lite hängig och gnällig. Det stackars barnet var sjukt för första gången i sitt liv. Den ständiga solstrålen sov dåligt på nätterna och var lite allmänt kinkig. Fast då är det faktiskt hans mamma det är synd om eftersom det är hon som får sömnbrist. Han är gudomligt söt! Tänk att du alltid måste ha det bästa, Kata!

 Zoë fick sig en välbehövlig klippning. Visst är hon söt när hon är en lurvig nallebjörn!
 Men hon är lika söt och så jättegosig när hon är nyklippt.
En tenta godkänd och två inlämningsuppgifter av tre. Nu väntar jag bara på resultatet av andra tentan (som borde vara mer än godkänd). Sedan kan jag förhoppningsvis slappna av :)

1 kommentar:

  1. Vet du va Susanne det är ok att inte gilla snö!! även om hundarna tycker det är kul...tycker inte du om det så blir det ju i slutändan tråkigt även för hundarna, men förhoppningsvis blir snön kortvarig nere hos er och stannar lite längre hos mig jag som gillar snön :)

    Kram på dig och hoppas det går bra på dina inlämningsuppgifter och du snart får lite lugn och ro!! fast det är ju inte riktigt din grej :) lycka till med valpisarna i vår jag och Leia dyker upp någon helg i vår :) Kanske tar med mig Gubben också :P

    Kram

    SvaraRadera