måndag 14 oktober 2013

Hösthelg

Vilket underbart väder vi hade i helgen. Eller i lördags i alla fall för igår regnade det här i Helsingborg. Givetvis passade jag på med inomhusaktiviteter i lördags och utomhusaktiviteter igår...

 
 
 
Billie, Aberlours Billie Jean, kom hit för att få ny frisyr. Det är väl inte så konstigt att jag hade svårt att göra mig av med henne... Hon stannade kvar en månad extra eftersom jag hade separationsångest - skulle jag spara Billie eller Shandi... Mannen och förnuftet fick bestämma. Shandi blev kvar och Billie bor hos Kennert och Lisbeth här i Helsingborg. Ändlöst älskad :).

 Och det är den här killen också - av alla känns det som. Han (tja, Kata och Zoë var också med) kom hit i lördags och tillbringade natten med Alicia. Övning inför nästa lördag när Annie och Alicia skall passa honom medan de vuxna går på kalas :)
 
Och ibland snöar jag in på konstiga saker. Utställning t ex ;). Förr kunde jag komma på att jag skulle brodera, eller sy lapptäcken, eller fleecetröjor... Nu blev det blingiga utställningskoppel i rundflätat läder. Materialet kostade en halv förmögenhet, men kul var det :). Undrar hur många hundar jag ska ställa...
Vill du köpa ett? Maila mig i så fall. Jag kan göra ett efter dina önskemål :)




Igår åkte Katarina och jag till klubben och tränade. Först Shandi, sedan Bella. Så glad hon blev, den gamla tanten, av att få träna lite. Jag hade nästan glömt hur rolig hon är. Älskade lakritstrollet!




Finaste dogsen!

Jag upptäckte att jag kom in på en kurs till som jag sökt. Det innebär att jag fr o m 11/11 läser på 75% och jobbar snudd på heltid... Hm... Tur att Ola jobbar hemifrån väldigt mycket! Ibland blir jag väl optimistisk...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar