lördag 26 oktober 2013

Härliga höst

Även om jag egentligen är en sommarmänniska kan jag inte låta bli att tycka att vi har en härlig höst! Det är varmt, har inte regnat så förfärligt mycket och det är mysigt med tända ljus på kvällarna.



Hundarna verkar inte bry sig ett dugg om vare sig väder eller tända ljus, men mörkret gillar de inte så värst. Kanske mest för att jag inte gillar det. Jag ser dåligt i mörker - och jag tror att hundar också ser lite sämre i mörkret. Däremot älskar de att gosa i soffan.


Marley (Dalirivif de Ubrique) var här och klippte sig idag. Jättesöt!

Shandi är i sin finaste pälslängd just nu. Som en liten gosig teddybjörn.
Imorgon åker vi till Käglinge och tränar. Hoppas att vi ses där :)
Jag hittade lite gamla bilder.

Här ställer Annie Blossom (med bruten arm, men det upptäckte vi inte förrän på måndagen...) i Hässleholm 2009. Blossom är Shandis mamma



Och här är Shandis pappa Ozzy på samma utställning. Han vann och blev BIR.
Sina underbara rörelser har hon fått av sin mamma. Sitt fina huvud, den lite kortare ryggen och färgen av sin pappa. Det blev riktigt bra :)

Neo (A. Dangerous) på samma utställning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar