onsdag 25 april 2018

Känner du någon som söker omplaceringshund?

Mia skriver såhär om sin Albert:
Finns det någon där ute som vill ha en världens bästa kompis vid sin sida? Söker efter ett kärleksfullt hem till min kloka perrokille Albert (Solhems Blanc Selleccio), 4 år och kastrerad. En kille med både fart och lugn. Tävlad med fina prestationer i lydnad, rallylydnad, bruks och agility där han alltid ger allt. Lugnet själv inomhus och jag har han ofta lös på promenader. En rolig, charmig kille med enorm personlighet.
Inga problem att lämna ensam. Kompis med många hundar. Lydig och mjuk. Miljötrygg och resvan. Däremot reserverad mot människor han inte känner och för att vinna hans förtroende kan det ta tid, kommer man dit har han däremot det största hjärtat av alla  Alberts osäkerheter är också anledningen till varför jag nu väljer att omplacera honom. Albert behöver komma till någon som är hundvan och som kan läsa hans signaler. Han är otroligt signalkänslig och samtidigt mjuk, han behöver en trygg ägare med vänlig kärlelsfull hand. Hos rätt ägare är han världens enklaste kille som verkligen gör allt för sin ägare.
Finns det intresse så tveka inte att kontakta mig så berättar jag mer. Albert förtjänar det bästa och stannar hos mig tills det hemmet dyker upp    /Mia Svensson 0730-349944


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar