torsdag 30 april 2015

Nulägesrapport

Igår var Annie och jag och lämnade Shaggy hos Heidi. Blossom kom utskuttande och hälsade glatt på oss. Mjuk, lugn och (förlåt) lite rund om magen.
Jag glömde såklart att fota henne, så jag fick sno en bild av Heidi från fb. 

Shaggy och Blossom verkade gilla varandra direkt så jag känner mig fullständigt lugn. Likaså med att han skulle vakta sin mat. Hahahaha. Det gör man bara en gång hos Heidi! Shaggy fick gå in och hälsa på fåren också. Han såg lite skeptisk men väldigt nyfiken ut. Han är en supertrevlig hund!

Tecla låter hälsa genom matte Ingrid att hon är vääääldigt hungrig, lite tröttare än vanligt och väldigt kelig. Bra tecken tycker jag. Det är två veckor sedan parning. Om ett par veckor skall jag åka och titta på henne.

1 kommentar:

  1. Lycka till med båda hundarna ! En som flyttat hem tydligen och en som förhoppningsvis kommer få valpar i sommar. Hälsningar från en gammal och smått förvirrad perroägare.

    SvaraRadera