torsdag 3 juli 2014

Avelsplaner...


Så här glad blev Shandi (eller Sandi-g även kallad när vi kom hem...) när hennes ögon åter lystes ua. Jag kan rekommendera Tomas Lindgren i Landskrona. Han har en stor skärm som visar ögat så att man själv ser hur det ser ut.


När vi kom hem  tränade vi Maxine att bli soffhund. Stor framgång!

Nu kan jag på allvar planera framtiden för Shandi. I vinter blir det förhoppningsvis valpar. Jag tror att hon kommer att löpa i nov/dec. Tilltänkt hane återkommer jag till - självklart finns det en tilltänkt och ett par "i reserv" ifall något skulle gå fel i planeringen. Jag kan säga så mycket att jag hoppas på brun/vita valpar i alla svanslängder :-).

1 kommentar:

  1. Så roligt det skall bli med små puppisar efter denna galna hund :) Ser fram emot en galen liten kille efter henne!!

    Kram
    Sara

    SvaraRadera