måndag 17 mars 2014

Årsmöte mm

Helgen gick i vanlig ordning alldeles för fort. På lördagen hann vi med ett IKEA- och Välabesök (inte direkt mitt favoritställe på jorden...) mellan klippningarna. Men det är alltid trevligt med "familjeaktiviteter" :)

På söndagen var det dags för Perroklubbens årsmöte. Eftersom det av tradition föläggs till Örebro blev det en tidig morgon. Björn hämtade upp mig, Petra, Ing-Marie och Åsa på ridhusets parkering. Nej, inga hundar fick följa med - vilket Ola tyckte var konstigt eftersom det var perroklubbens möte.

Jag tror att det var ett ganska välbesökt möte. 35 personer. Senast jag var på årsmötet var vi under 20.

Det är alltid så roligt att träffa "perromänniskor". Vår klubb är en väldigt trevlig klubb med en sammansättning av olika men fantastiska människor. Och folk kom från olika håll i landet. Jag tror dock att de tre "Malmötjejerna" åkte längst tätt följda av Björn och mig. Men 4 timmar går fort när man har trevligt!
Med mig hem hade jag fina utmärkelser och priser.
Årets utställningsperro - Shandi. Det priset har kostat mycket tid och pengar... Utställning är roligt men galet dyrt och tar väldigt mycket tid!
och Årets Rallylydnadsperro - Cocos. Tjohooo! Grattis Helene!

Nu sitter jag mest och väntar på att Zoës valpar ska komma. Jo, livet går vidare som vanligt, men nu läängtar vi efter dem!
Bilden är ett par veckor gammal, så hon är tjockare nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar