onsdag 19 februari 2014

Det blir inte alltid som man tänkt...

Tanken var att jag skulle para Tequila snart. Ibland blir det inte som man tänkt, och Tequila kommer tyvärr inte att få några valpar som det ser ut. Hennes ögon såg inte ok ut på ögonlysning igår. Vi får se hur de ser ut om ett år igen, men det lutar åt att Tequila fortsätter att vara matte Annikas ögonsten och slipper bo hos mig de där valpveckorna.

Vilja gick tom innan jul, så när hon börjar löpa snart kommer jag troligen att para henne igen. Förhoppningsvis med en väldigt social och trevlig kille. Återkommer :). Vi hoppas på valpar för leverans i juni.

Blossoms NAD-test kom precis. Hon var, precis som jag förutsatte, fri. Det innebär att hela Gesslekullen är fri (med bl a Zoë). Jag hoppas att Wilmas också kommer under dagen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar