tisdag 22 maj 2018

Boka in årets Kennelträff!

Vi ses söndag 10/6 kl. 11 i Käglinge Rekreationsområde (utanför Malmö). Väg 101 mot Anderslöv, efter rondellen håll utkik efter skylt på vänster sida (sväng höger).
Helene och jag kommer att ha ett par aktiviteter, sedan promenerar vi i den fina omgivningen. Efter årets valpinvasion blir det en "light-träff" som även småvalparna förhoppningsvis orkar med.

Jag bjuder på tilltugg/fikabröd om ni tar med kaffe/dricka.

OBS det finns ej tillgång till toaletter, men gott om dungar att gömma sig i 😉. Kläder efter väder!

Ni har väl inte missat perroklubbens träningsläger i augusti? Eller den årliga perroträffen i Gränna?
Se www.perroklubben.se.

Skriv gärna i kommentarsfältet att ni kommer och hur många ni blir så jag vet hur mycket fikabröd/tilltugg jag skall fixa 😀.

1 kommentar:

  1. Hej Susanne! Ser inte ut som min kommentar ’fastnade’ men Margareta o kag kommer med Moltas. /Olof

    SvaraRadera