måndag 19 mars 2018

We did it again!

Det börjar nästan bli tjatigt. För femte året i rad presenterar jag årets utställningsperro.
Förra året (2017) var det Shandi som erövrade den titeln (liksom 2013, 2014 och 2015 - 2016 var det Maxine som tog titeln). Mitt mål var att förtjäna vandringspriset som man fick behålla om man vunnit tre gånger med två olika hundar. Nu har jag vunnit fem gånger. Känn ingen press, jag vill gärna att titeln stannar i kenneln, men nu är det någon annans tur!
Men visst är hon väl vacker, min mångsidiga stjärna? Hon har förutom sina utställningstitlar också ett rallydiplom och genomförd BPH. Tanken är att vi i år faktiskt kanske tävlar lite mer rally. Hon är drömmen att träna och tävla med, så varför inte? Vi inleder med träningsläger till helgen så får vi se hur långt inspirationen räcker. Just nu ligger jag i influensa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar