lördag 10 december 2016

Stockholm, mamma 70, Lucia...

Jag har blivit förfärligt dålig på att blogga...

Margareta och jag for till Stockholm för att ställa ut Tazzo, Bali och Maxine. Vi hade förmånen att få bo hos Karin och Hasse (min moster och morbror) på Kungsholmen. Bästa pensionatet i stan! Bra sängar, FANTASTISK mat och väldigt trevligt sällskap.



Hur det gick på utställningarna? Jovars. Det gick väl rätt ok. Maxine blev BIM första dagen. Jag hade så gärna velat springa i finalringen sista gången Lilian Jonsson dömde gruppen innan hon lämnade tillbaka sitt domarkort. Så blev det inte. Men hon blev bästa tik så jag kan i rimlighetens namn inte klaga så mycket. Tazzo blev 2:a bästa hane.
På lördagen blev Maxine 2:a bästa tik. Tazzo blev 3:e bästa hane. Lite surt att missa vinnartiteln precis.
Så nej, jag var inte ett dugg nöjd. Hur det gick för Bali? Tja, hon missade precis certet båda dagarna.
På lördagen firade vi mammas 70-årsdag. Trevligt och gott. Som grädde på moset fick vi träffa Lyra. Allra sötaste Lyra som fick ny frisyr innan vi åkte hem. På bilden med mina söta brorsbarn Alva och Albin.
Tack alla för en superhelg!



Idag har vi firat Lucia på ridhuset. På nedersta bilden sjunger Alicia "Tänd ett ljus". Det är så vackert med Lucia till häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar