onsdag 27 januari 2016

Jag behöver ett nytt hem

Hej på er. 
Jag kallas Paco och är 1,5 år. Min familj kan inte ha mig kvar längre, så jag letar efter ett livslångt hem. 

De som känner mig säger att jag är en väldigt social och trevlig hund, men oerhört energisk och ouppfostrad. Jag hoppar och studsar, drar i kopplet på promenader och biter i kopplet om jag inte får uppmärksamhet. Jag är nog rätt van att få som jag vill - och får jag inte det så skäller jag. 

Som ni ser är jag en väldigt söt hund. Eftersom jag är så social och tillgänglig gillar jag alla människor. Om du kan tänka dig att ge mig ett livslångt hem får du tänka på att jag kommer att kräva en fast hand och tydliga regler. Om du ger mig det kommer jag att ge dig mitt hjärta. 

Sugen? Ring Susanne 0701-710707 eller maila susanne@aberlours.se eller Helene 0735-047803 eller maila helenebertolani@hotmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar