tisdag 11 februari 2014

Somliga straffar Gud medsamma

Man ska inte hålla på och skryta om hur bra man är - för då blir man genast dålig...

Sjuk. Gnällig. SNUBIG och febrig. Men det går nog snart över. Och det lär inte hjälpa att jag gnäller här.

Hundarna tycker att det är dödens tråkigt. Jag ligger i soffan och vill inte ens leka. Alicia vill inte heller leka, för hon är också sjuk - och ingen annan är hemma. Så synd om dem. Passivitetsträning kallar vi det. Ligg still, var tyst och flytta inte på dig bara för att jag gör det!

Det är tur att jag är sjuk nu, för nästa vecka har jag lov. Jag brukar ha en förmåga att tima in så att jag är sjuk på loven, men nu missade jag med en vecka. Perfekt, då kanske vi kan ha lite trevligt på lovet istället!

Katarina och jag blir mer och mer säkra på att Zoë är dräktig. Spännande!

NAD-test är skickade på Blossom och Wilma. Eftersom jag vet att det är fler som skickat nyligen så hoppas vi på att svaren kommer snabbt :)

1 kommentar:

  1. Hör av dig om du är dålig! Det går att skjuta på besöket om du är vissen.
    Annars ser jag fram emot ett skånebesök.
    Krya på dig!
    Kram!

    SvaraRadera