lördag 2 januari 2016

Cavas valpar är här!

Så efter 1,5 dygns väntan kom äntligen Cavas valpar. Worth waiting for! Jättefina :-)
Jag och Sarah camperade ihop i två nätter. I går morse kom Isak och gjorde oss sällskap. Tack för trevlig samvaro, kära vänner <3
Det blir ganska intimt att umgås på en ganska liten yta, men det gick hur bra som helst! Vi hann slåss med resten av Helsingborg om vem som skulle få sin nyårspizza först. Vi vann inte... Jag vet, Isak, jag skulle lyssnat mer på dig. Det var synd om många av dem som väntade...
 Valp 1, hane, beige med vita tecken, lång svans
Valp 2, tik, svart med vita tecken, lång svans
 Valp 3, hane, beige, lång svans
Valp 4, tik, svart och vit, stubbsvans
Valp 5, tik, beige, stubbsvans

Jag kommer att höra av mig till er som väntar på valp när jag sovit ikapp.

4 kommentarer:

  1. Grattis till underbara valpar efter fina Cava och Uffe! Hoppas allt hår bra. De ser verkligen fina och pigga ut. Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till valparna!
    Valp tre ser ut att ha likadan beigefärg som Pax.
    Skönt att allt gick bra!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Härligt när de kommit ut. Hoppas allt går bra med de små!

    SvaraRadera
  4. Louise Böös Hansson4 januari 2016 kl. 07:40

    Åh så fina dom små är. Vi hoppas på en liten valp till sommaren.

    SvaraRadera