onsdag 25 februari 2015

Har hon verkligen blivit tjock?

Jag tittar på Shandi och tycker att hon är jättetjock ibland och ibland börjar jag tvivla... Är hon verkligen så tjock?
Här har hon gått 5 veckor och då tyckte jag att hon blivit MYCKET tjockare. Allt är ju relativt...
Den här bilden är tagen idag (dag 61). Nu ÄR hon mycket tjockare :-)

Idag fick jag av gipset och har fått en sk "ortos" istället. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att få tvätta och smörja in handen med en väldoftande kräm... Jag hade svårt att erkänna att den skitiga, äckliga kroppsdelen satt på mig och var snudd på beredd att bli av med den (vilket är opraktiskt när det är höger hand och jag är högerhänt). Att inte tvätta handen på två veckor är INTE fräscht! Nu kan jag ta av eländet när jag duschar. Det är värt att behöva ha den två veckor extra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar