lördag 7 juni 2014

Årets kennelträff

Så var då dagen här för årets kennelträff. Tänk vilka härliga valpköpare jag har som kommer från södra Sveriges alla hörn!

I år ville jag bjuda på lite aktiviteter men framför allt mycket samvaro - jag har märkt att många uppskattar det. Även framtida valpköpare kom för att "mingla" och äta lite lunch, vilket var mycket trevligt.

Många av mina härliga valpköpare hade bakat och köpt kakor av olika slag så fikabordet blev verkligen storslaget. TACK!!
Anne och Boss samt Annes väninna
Mina duktiga "slavar" hjälpte mig med det praktiska. Tack tjejer! De hälsar och tackar så jättemycket för all dricks! Den kommer väl till pass på måndag när de skall till Malmö :)


Bella fick träna lite agility 
 Familjen Grönvall
Björn 
 Erik hjälpte mig med kakorna
 medan Jane och Freja fick ta hand om Salsa :)
 Helena och Kalvin kom - men Helenas syster glömde sin hund hemma.
 Malin och Nico åkte kom från Oskarsström, Kenneth och Fanny från Ängelholm
 Prinsen höll Alicia sysselsatt
 ZsaZsa fick med sig hela familjen Fehrm från Dalby
Pia, Mikaela och Vibeke kom med Davii och Niña och tänk att Katarina också fick följa med prinsen :)
 Här är det mingel i början
Shandi tyckte uppenbarligen att det var lämpligt att hjälpa mig att hälsa alla välkomna. 

 Fyra syskon från senaste kullen kom. Såå kul att se dem! Här syns Zam och Boss bakom familjen Medin och Daisy. Längst bort i bild skymtar vi nog Inger, Janos och Selva.
 Familjen Ögaard 
 Men ååå vad glad jag blev för min fina present! Helene Rönnberg är keramiker och har gjort de här jättefina muggarna åt mig. Tusen tack Helene! 
Jag älskar keramik!!
Självklart kom Uffe med familj också. Söta, underbara, glada nallebjörnen!

1 kommentar:

  1. Tack för en härlig dag där jag inte bidrog varken med kaka eller rallylydnad (som tidigare). Det var roligt att träffa många "gamlingar", alltså de som jag träffat tidigare. Så mötte jag en familj med Zam som hade kontakter med Vettekulla och Svängsta. Hoppas få deras mailadress och tfn så jag kan ta kontakt när vi har perropromenad. Tänk vad jag längtar efter valp när jag såg dessa små söta krullisar.

    SvaraRadera