onsdag 3 juli 2013

Mina stjärnor

Idag har jag varit i Anderstorp och sett när Ola kört Formel 1. En hisnande upplevelse - för mig. För Ola en dröm som blev verklighet. Jag fick åka med ett varv på banan - I Olas Skoda Superb... Det var tillräckligt kittlande för mig. En känsla av jättehög berg och dalbana - svindlande alltså. Jag gillar inte när det går fort (och avskyr när det är högt upp) om jag inte kör själv. 





Det började med att de skulle köra Formel Renault. Det behövdes en genomgång såklart och sedan skulle bilen provas.



Ola var nr 2 ut på banan i sin bil (de delades upp på 5 bilar)

Det visade sig vara väldigt bra. Han hamnade med "rätt" killar. Deras bil rullade båda "stintarna" och de fick köra alla sina varv.

Sedan var det genomgång med vrålåket

Varje pojkes dröm antagligen (själv köper jag hellre en hund - det funkade inte den här gången, Ola körde ju bil och var nykter... Bella köptes efter en lång pubrunda i Manchester :)

Ola rattar Formel 1 (det var inte alla som kom runt...)

När vi kom hem var Shandi och Bella väldigt glada. Linda och Annie hade passat dem och det dög väl inte riktigt... Mina stjärnor! Både hundar och flickor!
 
Min racingstjärna var också lycklig när vi kom hem :) A dream come true!
 


 



 

1 kommentar:

  1. Kolla om jag lyckas för femte gången.
    Inte sjutton vet jag hur jag ska få en kommentar att fastna.
    I alla fall skulle jag bara skriva att jag kör Skoda varje dag. Kanske inte så fort som den du åkt med men i alla fall tycker myndigheten att den går föör fort ibland.
    Kram

    SvaraRadera